Kehilangan


~Gambar Hiasan~

Hari ni saya sedih sangat sebab....
saya telah kehilangan kawan baik saya...
Siapa?
Maisarah...
~Yang pakai shawl warna kelabu tu~
Sedih betul sebab setelah 3 tahun tak jumpa tetiba je kami jumpa semula apabila...
saya dan Maisarah pindah ke Kuantan..
kami kenal semasa perkhemahan peringkat kebangsaan pada tahun 2009 kat Hulu Langat!
tapi, sekarang tak sampai 4 bulan kami jumpa semula...
Maisarah dah nak pindah ke Sarawak...
Sedih gila... sebab nanti naik bas sesorang je... Sampai awal kat sekolah tak boleh borak dengan dia dah...

Tadi sempatlah big hug untuk kali terakhir sebelum dia naik plane hari Ahad ni...
sedih... mengapa kejam sangat awak Maisarah?
Sampai hati awak... nanti kalau Izzati dan Sofiah tak pergi kokurikulum saya nak pergi dengan siapa?
nyawa saya dah terbelah dua... Yelah "Kembar" saya dah tak da...
Nak tahu kenapa kembar?
seemestinya bukan kerana tarikh lahir ye... tapi sebab nama...
cikgu pun kekadang tersasul panggil nama Maisarah bila panggil saya....
Takpelah tak kisah pun...
Maisarah kalau awak baca entri saya ni...
ingatlah :

Text saya selalu kat telefon, muka buku, twitter dan lain-lain lagi....
Jangan lupa hantar kad raya.... - nak juga dapat kad raya bercop Sarawak...
Jangan lupakan saya...  *wink*wink*
yang paling penting share ye soalan peperiksaan percubaan Sarawak nanti...

Dengan penuh pasti saya akan rindu awak....
★ Don't shy to comment or like this entry ★

0 000 Readers:

 
Copyright © 2011 - 2016 reserved to Aira Amir