Key chain dah sampai...


Ingat lagi tak segmen ni?
kalau tak ingat boleh tekan sini...
Yang dah baca tu mesti dah tahu kan?
Berikutan dengan segmen itu...
saya telah memenangi key chain dari Sabah oleh Cik Lynn...
tak percaya boleh tengok gambar kat bawah tu...
*Klik untuk tumbesaran..

Terima kasih Cik Lynn sebab bagi key chain tu...
Key chain tu sampai pukul 12 tengah hari tadi...
Mak saya yang cakap sebab masa tu saya tengah exam Pendidikan Jasmani...
Yang lain tu cemburu tak?
Hehehe gurau je...
Anda semua mesti pernah menang hadiah lagi banyak daripada saya kan...

★ Don't shy to comment or like this entry ★

6 000 Readers:

::CIK LYNN:: said...

tq dear=) alhamdulillah...dh slmat smpai pn...=)

Aira Amir said...

@::CIK LYNN:: welcome... memang pun.. comel sangat..

Atiqah Nxjihah said...

alolo , saya ada menang jugak tapi tk sampai lagi .

saya takut waktu org hantar brg tuu , tade org kat rumah saya :(

cam ner ek ? pegi tuntut kat pejabat pos ??

Kiera Rashid said...

tahniah ye menang :)

Aira Amir said...

@n a j i h a h z a k a r i a maaf ye.. saya tak tahu pula...

Aira Amir said...

@cik kiera terima kasih... :D

 
Copyright © 2011 - 2016 reserved to Aira Amir