Mana hilangnya?


Huh, agak tertekan hari ini sebab...
sebab....
satu insiden yang amat mengejutkan terjadi kepada kelas kami...
sewaktu...
subjek sains...
nak tahu apa?
tetiba je pembantu makmal tu datang dan cakap yang...
mentol salah seorang kumpulan pelajar kelas kami guna..
tidak dipulangkan!
jadi cikgu ingat salah seorang daripada kami terambil ataupun sengaja curi...
dengan muka terpaksa kami  pelajar yang bukan pengawas cari mentol tu termasuklah saya!
sebab pengawas semua rehat awal...
Walaupun dah cari tapi tetap hampa sebab kami tak jumpa!
yang lebih teruk lagi apabila cikgu kami cakap..
selagi tak jumpa tak boleh rehat dan......
10 markah PEKA pelajar kelas kami akan dipotong!
tidak!!!! hancurlah markah PEKA saya nanti....
tak seorang pun tahu ke mana hilangnya mentol bertuah itu...
kalau saya jumpa Toyol tu memang saya gayanglah nanti..
menyusahkan orang je...
Huh sabar je lah Aira oi....
dah nasib nak buat macam mana...


★ Don't shy to comment or like this entry ★

3 000 Readers:

Ardini Izzati said...

Sabar sabar. Nanti jumpa laa tu. Tak pun share duit ganti yang baru ;)

Yayah Nasake said...

SAYA KE SINI UNTUK MENCABAR ANDA

http://yayahnasake.blogspot.com/2012/05/segmen-nasz-saya-sahut-cabaran-anda.html

Aira Amir 姶良 said...

@Ardini Izzati huh.. tak tahulah.. dah bincang tadi... tapi diaorang cakap buat apa nak ganti sebab entah betul ke tak benda tu hilang..

 
Copyright © 2011 - 2016 reserved to Aira Amir