Terima Kasih Lip Ice!

Hah masih ingat lagi entri ini?
Lip Ice Percuma?
kalau belum baca..
mesti  baca ye!

Hari ini bertarikh 25 Mei 2012...
Lip Ice saya dah sampai!
terima kasih Lip Ice!
tak terkejut sangat bila nampak surat ni:


sebab dah tahun kandungan dalam tu..
cuma terkejut je sebab dari Selangor sampai ke Kuantan..
Lip balm tu tak patah...
Alhamdullilah...
Nak tahu tak surat tu tulis apa?
*klik gambar untuk tumbesaran...

yang penting dapat ni:






Lip Ice perisa Strawberry...
baguslah sekarang kan cuaca panas...
"Jimat duit, bibir lembap sentiasa..."

* Kepada sesiapa yang dah dapat.. 
komen ye!

★ Don't shy to comment or like this entry ★

13 000 Readers:

Haruno Hana 하나 said...

x dpt lg.. haha..

ezzamalik said...

ezza dpt dh.baru je tadi dpt(:

ezzamalik said...

ezza dpt dh.baru je tadi dpt(:

Aira Amir said...

@Haruno Hana 하나ouh.. adik saya pun tak dapat lagi...

Aira Amir said...

@ezzamaliksaya dah baca entri awak.. tahniah.. c:

Farina Hunny said...

haha mehh pinjam sat

cik erah said...

dh dpt,,baru tadi

Sherry said...

So nice I don't know at all...haha.. Lambat..

Check my giveaway

Http://anothercontest.blogspot.com

Mrs AF ♥ said...

Untungnya dapat >.< Rugi tak join T_T

Aira Amir said...

@Farina Hunnymari ambil..

Aira Amir said...

@cik erahouh.. tahniah

Aira Amir said...

@Sherryrugi...

Aira Amir said...

@Mrs AF ♥tu la kita ajak tak mau..

 
Copyright © 2011 - 2016 reserved to Aira Amir