Jumpa Kak Ain di Kuantan!

Letih hari ini sebab pergi karnival buku kat Zenith Hotel, SASCC!
Yang penting sekali ada novelis datang..
Mula-mula nampaklah seorang wanita cantik ni senyum sambil berjalan nak pergi ke pentas utama..
muka macam familiar je...
lepas tu baru perasan yang  beliau ialah:
Kak Ain Maisarah!
*klik untuk terbang ke blog Kak Ain!
Nak tahu tak...
Kak Ain siap tandatangan kat buku Jutawan Gedik Aira ..




tak percaya?
tengok sini:

tak ada siapa kisah sebab korang semua mesti ada kan??
Dan, sebab Aira bawa keratan akhbar ni:

Aira dapat free gift!
Buku nota warna hitam!


Aira beli tiga buah buku kat karnival tadi...
iaitu:

gambar Aira dan kak Ain:

gambar- gambar lain!




                                              sumber: AinMaisarah.Novelis!
★ Don't shy to comment or like this entry ★

2 000 Readers:

Cik Gadis Pink (Cik Pinky) said...

Kak Ain !!! err , histeria jap . -.- kt kuantan ?!?! Huhu , untongla kan . ^_^ dpt jumpe kak ain . ^^

Lady Aira said...

@Cik Gadis Pink (Cik Pinky)bersyukur gila!happy sangat dapat jumpa...

 
Copyright © 2011 - 2016 reserved to Aira Amir