My Class Souvenir 3 Arif 2012

Apa khabar blogger semua?
Hari ini merupakan hari terakhir Aira bersekolah.. *oops pelajar lepasan PMR je lah...
Oleh sebab itu, sekolah Aira ada anjurkan jamuan kecil - kecilan untuk pelajar tingkatan tiga...
Hari ini juga ada majlis penyampaian hadiah...
Banyak juga hadiah dan hamper yang kumpulan Aira dapat... Menang besar lah orang katakan...
#perasan betul padahal ramai budak tak datang sebab tu dapat banyak makanan...
Apa yang Aira nak ceritakan sebenarnya pasal rantai kunci ni....
Kelas Aira juga ada tempah rantai kunci bentuk Panda (Idea Aira yang gila-gila ni )
Sebenarnya nak buat bentuk lembu sebab kami semua kan lahir tahun lembu dan lembu juga banyak memberi memori pahit pada kami....
yela kalau lembap sikit cikgu akan cakap Bodoh Macam Lembu....
nak buat macam mana kan...
Tapi sebab ada beberapa masalah, kami batalkan hasrat tu dan tukarkan dengan bentuk Panda...

Aduhai, letih dah Aira bercerita jadi Aira nak minta pandangan anda semua...
Comel tak?
Kalau comel tempahlah....
Aira tempah kat Kedai Dmasyricraft yang diusahakan oleh Kak Dayang...
Hasil kerja akak tu pun bagus dan yang penting harganya berpatutan...
Jadi Aira cadangkan kalau ada yang nak buat cenderahati boleh lah singgah ke laman web ini:
Dmasyricraft
Dengan rajinnya Aira nak hadiahkan kepada pemilik blog ni header yang tak berapa cantik ni...
Yelah Akak Dayang dah banyak bantu Aira walaupun susah nak jumpa mana sekolah Aira...
http://i.imgur.com/lYAeC.png
Guna Ctrl + C untuk copy... *kalau tak tahu nak masukkan boleh tanya Aira
Harap sudi ye ambil... 
Sekian...
#Aira ada ujian UKKM untuk MRSM pada 28 November ni....
 Kena buka buku dan belajar semula lah ni...
Doakan Aira ye...

★ Don't shy to comment or like this entry ★

7 000 Readers:

Lara (: said...

I like your very nice design :)

Maybe you want to follow my blog likethewayidoit.blogspot.com

All the best xoxo

Lara <3

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

cantiknya,, kreatif n comel =)

syakirah izwanie said...

Comel sangaaattt >.<

outbound malang said...


salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

outbound malang said...


salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

♏αяᴄвєℓℓє cнaйєℓёйє ᵀᴴᴱ ᴼᴿᴵᴳᴵᴻᴬᴸ said...


Very pretty and classy, love the look :)
I follow you now!
Follow me back on facebook ,twitter,and GFC
love you dear :)

Marcchanelette.blogspot.com
Marcbelle Chanelene

BALQIS HARYANI said...

http://balqisharyani.blogspot.com/

Jom join contest Qis.. Hadiah dress menanti anda ;'D

 
Copyright © 2011 - 2016 reserved to Aira Amir