My 15th Birthday

Hari ini Aira nak kongsi sikit cerita tentang hari lahir Aira tahun ini...
Tahun ini Aira sambut tak guna kek pun sebab tahun ni agak sibuk dengan PMR...
nak - nak lagi hari lahir Aira satu hari sebelum PMR...
Walaupun cikgu bagi cuti rehat tapi memang sibuklah mengulangkaji lah katakan...
Tapi nasib baik keluarga Aira tak lupakan Aira....
Terharu sangat lepas adik -adik (Izzah, Haziq dan Irsyad) Aira buat kejutan beli Aira hadiah - hadiah ni:

Aira lahir tahun lembu jadi sebab tu dapat hadiah patung lembu...

Kawan baik Aira, Izzati pun tak lupa juga beri hadiah untuk Aira:

Dengan itu Aira nk ucapkan Terima kasih kepada keluarga Aira, Izzati, sahabat facebook yang ucapkan selamat hari lahir kat Aira serta rakan sekelas Aira yang dah tersambut hari lahir Aira dan "kembar" Aira semasa Jamuan Bertenang yang lepas...

Sekian, semoga semua calon- calon PMR mendapat markah yang cemerlang dalam PMR nanti...
#Selamat menduduki peperiksaan SPM kepada senior - senior yang 
akan mendudukinya pada 5 November ini... Kabbate!

★ Don't shy to comment or like this entry ★

1 000 Readers:

hananhadila said...

alala .. ksiannye sehari sblom pmr , tapi ok lah kan :) jadik kenangan :)

 
Copyright © 2011 - 2016 reserved to Aira Amir